Hej igen..

Hej bloggen, det var längesedan!

Jag vet inte vad det är med mig, men det var då allt bra längesedan jag uppdaterade här. Men jag antar att alla har perioder där man har mer eller mindre att skriva om. Nu kände jag mig lite mer inspirerad iaf!


Det har hänt en hel del sen sist; Jag och Anna har gjort slut, det är väl den största nyheten. Vi skiljdes som vänner, och det var ett gemensamt beslut, så allting är lugnt. Nu är hon min bästa vän i stället :)

Jag har än en gång bytt plugg, och läser nu bild och form på folkhögskolan i Angered. Med andra ord så skapar jag mästerverk hela dagarna, och det är jättekul! Idag har jag suttit och målat av en kvinnorygg som nån känd konstnärstyp målat innan. Dock blev det inte särskilt bra, och jag är inte så jätteförtjust i realistiskt måleri. Jag föredrar mer abstrakta grejer som inte kan bli fel :P

Tina har varit inneboende här i typ en månad. Nu har hon dock fått en egen lägenhet som hon flyttar in i nu i helgen.

I övrigt har det inte hänt så himla mycket egentligen, allt flyter på ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0