På bussen hem..

Just nu sitter jag på bussen på väg hem till Göteborg igen. Har spenderat några dagar hemma för att fira jul och träffat lite släkt och kompisar. Det var krångligt att komma ner med tåget. En resa som tar tre timmar tog sex timmar, och ett tag var jag strandsatt i Göteborg. Därför valde jag att åka buss hem, och hittills har det gått mycket smidigt!

Just nu sitter jag här och har kollat mina mail och lyssnar på musik. Sov en liten stund innan. Jag sover aldrig på bussar, så tycker själv att jag var jätteduktig :P

Jag ska försöka ta mig inom stan en liten runda innan jag åker hem för lite reashopping. Kissie skrev ganska nedvärderande om rean i sin blogg idag, och fick ganska mycket klagomål. Själv älskar jag rea. Det är inte bara gammalt skräp som säljs - massa bra saker och kläder till mycket bättre priser. Man får ju så mycket mer saker på rean. Hellre många kul saker än en superdyr tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0