Ooops I did it again..

Ja, jag vet, jag är dålig på uppdateringar - förlåt! Men se det så här; bättre ibland än aldrig, eller hur? ;)

Beställde hem denna snyggingen i dag från H&M.com. Har velat ha den i flera månader, men den tog slut i puderbeige innan jag hann beställa den, och idag såg jag att de fått in den igen! Mycket nice pris också, 299 spänn :)



Såg att den var slut nu igen! :O Fanns bara L kvar nu, är visst inte bara jag som velat ha den. Men nu är den iaf på väg hem till mig - ha!

Egentligen ska jag spara, och köpa så gott som absolut ingenting för jag och Anna vill försöka spara ihop så vi kommer i väg till New York i sommar igen. Förra gången betalade mina försäkringspengar, men denna gånger gör vi det lite mer old school och sparar i stället. Blir till att leva på nudlar ett halvår, tjoho! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0