Kajsas rea-guide

Tyckte jag kan dela med mig lite shoppingtips till er som har mer tid än jag att reashoppa idag.

Tänk på följande:
1. Att inte ha för varma kläder på sig, för på vissa ställen klättrar folk halvt på varandra för att komma åt bäst saker. Att svettas är inte trevligt - även om det kanske skrämmer bort att för närgångna personer!
2. Bete dig hyggligt, och var inte en av de där klättrande galningarna.
3. Ta paus när det blir jobbigt så slipper du bli på dåligt humör. En liten fika kan alltid pigga upp!
4. Planera innan du går in i butiken vad du letar efter. På så sätt blir du lite mer effektiv.

Detta ska jag leta efter på rean:
1. En svart, enkel kavaj
2. Ballerinaskor av bra kvalité, gärna från nån känd designer. Skulle vilja ha ett par lanvin
3. "Puffsiga" oversize shorts, i svart, militärgrönt, beige eller brunt
4. Ett par väl sittande raka jeans



Dagens rea-vill-ha:



Word humanity bracelet från humanity. Förr 599 kr, nu 299 kr på Nelly.com



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0