Dan före dan före doppardan

Idag har jag ängnat tid åt att leta efter ett passande hotell i New york för schysst pris. Vi hade bokat ett hotell, eller ja, vandrarhem, men efter att ha läst lite recenssioner om det där det stod att dom hittat döda kackerlackor och loppor i sängarna. Kändes inte så mysigt, så vi avbokade det.

Nu har vi hittat ett lägenhetshotell i East village, nära där vi bodde sist. Får hoppas det funkar bra, och att det inte blir för dyrt. Det tycks som att antingen är det fint och suuuuuuuperdyrt eller billigt och skitäckligt :/

Imorgon åker jag iaf hem till Skåne. Ska försöka hinna fika med Marie innan pappa hämtar mig på stationen. Sen ska vi nog förhoppningsvis mysa och om jag har tur äta julskinka :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0